POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

W czasach kiedy internet odgrywa coraz większą rolę w biznesie i jest jednym z głównych kanałów sprzedaży, zajmowanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania takich wyszukiwarek jak Google jest sprawą kluczową. Pozycjonowanie to właśnie zespół działań optymalizujących i promujących, które mają na celu sprawienie, aby Wasza strona internetowa stawała się coraz lepsza i bardziej wartościowa w oczach algorytmów najpopularniejszych wyszukiwarek. Samo bowiem posiadanie atrakcyjnej i interesującej witryny na nic się zda jeśli użytkownicy nie będą mogli na nią trafić. Ponieważ konkurencja jest coraz większa, wspinanie się na liście wyników wymaga wiedzy i doświadczenia, które posiadają specjaliści z Wyspy Reklamy. Zdobądź z nami upragnione szczyty!

COPYWRITING

Każdy kto zajmuje się nowoczesnym marketingiem zdaje sobie sprawę jak ważny jest content, czyli treść reklamowa. Copywriting to właśnie usługa tworzenia tekstów do różnego rodzaju reklamy: od ulotek, przez broszury reklamowe, strony internetowe, na spotach wideo kończąc. Aby powstał dobry tekst, copywriter musi wykazać się kreatywnością, pomysłowością, ale także zapoznac się z branżą w jakiej działa klient i poznać grupę docelową, do której przekaz będzie kierowany. Wiadomym faktem jest bowiem, iż teksty niebanalne, wywołujące emocje u odbiorców przyciągają ich uwagę i sprawiają, że chętniej decydują się na zakupy w takiej firmie. Współczesny copywriting przybiera jednak dwie formy: tradycyjną - polegającą właśnie na pisaniu treści dla osób będących grupą docelową reklamy, ale także drugą - polegającą na tworzeniu treści pod kątem wyszukiwarek internetowych. Algorytmy takich wyszukiwarek jak Google posiadają bowiem zdolność analizowania tekstu na stronach internetowych pod kątem ich jakości, długości czy optymalnej gęstości słów kluczowych. Dobry tekst do sieci musi zatem być pozytywnie odbierany zarówno przez ludzi jak i tzw. "boty" internetowe. Wymaga to dużego doświadczenia i wiedzy z zakresu budowy i optymalizacji stron internetowych. Inwestycja w content jednak z reguły się opłaca, przynosząc właścicielom stron czy sklepów internetowych większą konwersję / sprzedaż.

606 491 092